מוזס: "היחסים מול דגל חייבים להשתנות – עדיף שלום קר ממלחמה חמה"

איתי גדסי No Comments on מוזס: "היחסים מול דגל חייבים להשתנות – עדיף שלום קר ממלחמה חמה"

"בבחירות הקרובות נכנס שחקן חדש לזירה, גנץ, נתניהו יכול ללכת איתו ולהפרד מאיתנו ואז מה יהיה על חוק הגיוס?", כך אומר ח"כ מנחם מוזס בראיון ל'מהדורה המרכזית' | היחסים מול 'דגל התורה' ו'חוק הגיוס' | האזינו לראיון

צילום: פלאש90
20:34
29.04.24
איתי גדסי No Comments on השר גנץ נפצע ברגלו ועבר ניתוח בבית החולים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מנחם אליעזר מוזס (אגודת ישראל) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. מוזס הראשון מבין חברי הכנסת של 'אגודת ישראל' שמכיר בשינוי היחס מול 'דגל התורה' בבחירות לכנסת וגם 'חוק הגיוס'.

עדיפה האחדות: "סיימנו מלחמה קטנה עכשיו עוברים למלחמה הגדולה, יש לנו שנינו יחד יש לנו 203 אלף קול, בבחירות הקודמות לפני  שנים היה לנו 250 אלף ואנחנו יכולים להגיע ל-270 אלף קול. הבעייה היא השאננות. היה מקומות שהלכו בנפרד ושני הצדדים הפסידו. עדיף שלום קר ממלחמה חמה".

היחסים עם דגל השתנו: "ללא ספק אני כל הזמן דיברתי עם השינוי מול דגל התורה. אני הקול השפוי במחנה וגם חריג. בישיבת הסיעה השפיות כבר חזרה. אני מקווה שכולם ידברו על כך. הבחירות מאוד חשובות יש לנו שחקן חדש בשם בני גנץ ונתניהו יכול ללכת איתו".

חוק הגיוס: הפילוגים והוויכוחים היו על חוק הגיוס ללא השינוי. כולם מסכימים שאי אפשר לחזור למצב של פעם עם הדחיות. בחוק החדש אנחנו יכולים לשנות את הכל. אפשר להעביר את פסקת ההתגברות ואז בג"ץ לא היה מתערב בהחלטות הכנסת. היינו בספק מול החוק, מועצות גדולי התורה התלבטו רבות בנושא חוק הגיוס. היו לי שיחות רבות על החוק עם ראשי ישיבות".

 

האזינו לראיון:

צילום: פלאש90


0 תגובות